Thursday, May 22, 2014

Dating sebelum bersalin..

Bismillah..

Harini saya dan suami pergi menonton wayang menjelang minggu-minggu terakhir kehamilan saya ni. Lepas menonton, kami pergi dating sebentar di sebuah coffee house di Bandar Baru Uda.. Erm..masuk je pun dah rasa cantik tau tempat ni.. menarik dan sesuai untuk berdating.. ^_^

Di sini saya order hidangan desert je la..hehe.. memandangkan agak mahal makanan di sini dan western, saya hanya order desert je.. jadilah kan...asalkan dapat amik gambar yang menarik udah ler...tak gitu..


Ha, ni hari pertama saya pakai shawl biru ni tau.. saya suka sangat pakai shawl ni sebab mudah nak digayakan.. wide shawl by AmieraHijab ni memang paling saya suka.. jika anda ingin memilikinya, boleh terjah instagram AmieraHijab ya... 

Okeh, harini tak de nak banyak celoteh.. badan pun dah penat, so saya tidur dulu.. sambung untuk next entry ya..


No comments:

Post a Comment